Hirdetés

A Beats reklámtudásával tör előre az Apple

|

Ezzel egyszerre szakítanak a TBWA/Media Arts Lab reklámügynökséggel.

Hirdetés

A hírek szerint az Apple úgy döntött, teljes mértékben szakít a hosszú ideje partnerként együttműködő TBWA/Media Arts Lab reklámügynökséggel. A jövőben jórészt a Beats társalapítójának, Jimmy Iovine-nak a tudását használnák fel arra, hogy még fentebb törjenek a piacon. Mindez nem meglepő, hiszen a Beats mindig is agresszív marketinget folytatott, ennek köszönhetően pedig a fejhallgatópiac egyik királya lett. A világbajnokság alkalmából elkészített reklámfilmjük is nagy sikernek számított. 

Az Apple még 2013-ban veszett össze a TBWA-val, amikor is Phil Schiller felháborodott azon, hogy a Samsung olyan reklámmal állt elő, amiben azt mondják, a következő nagy dolog már itt is van. Úgy tudni, az almás cég már akkor felbontotta volna az együttműködést, de végül csak elkezdte kiépíteni a házon belüli hirdetőcsoportját. 

Azóta többször is ellentét volt megfigyelhető a két részleg között, ráadásul az Apple külsős ügynökségeknek is ajánlott projekteket. A jövőben a saját csapatukba további 1000 embert vennének fel azért, hogy teljes mértékben függetlenedjenek a külsős ügynökségektől. 

Hirdetés

A Beats egyébként arany színű fejhallgatókkal lepte meg a német válogatottat a döntő után. 

 

Ügyfélszolgálati változás!
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://pcworld.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.