Hirdetés

Egyelőre csak spammel az Apple iBeacon

|

A cég boltjainak látogatói a mobiljukon kaphatnának információkat a termékekről.

Hirdetés

Az Apple boltjait tipikusan kedvelik a látogatók, hiszen a vállalat tökélyre fejlesztette a vásárlók aktív és passzív kiszolgálását, a komolyabb láncok többségéhez hasonlóan lényegében pszichológia hadviselést folytat ellenük. A héten újabb érdekes megoldást üzemelt be legtöbb egyesült államokbeli boltjában a cég, amely célja az ügyfelek hatékonyabb megszólítása lenne.

Hirdetés


Az iBeacon névre keresztelt technika gerincét a boltokban elhelyezett Bluetooth-os adók képezik. A hozzájuk tartozó alkalmazást iOS 7-es eszközre telepítve, majd a készülék Bluetooth vezérlőjét bekapcsolva már a boltba lépéstől kezdve relevánsnak tartott értesítéseket kapnak az ügyfelek, ezek sejthetően az üzletben való tartózkodási helyétől is függenek. Az üzenetek lehetnek többek közt tippek, útmutatók, vagy éppen különleges ajánlatok.


Természetesen az amerikai informatikai sajtó munkatársainak jókora tábora elment kipróbálni az iBeacont, ám tapasztalataik szerint egyelőre ismétlődő és kevés értesítést ad a rendszer, a boltokban számos „csendes” pont található. Ettől függetlenül gyermekbetegségeit kinőve az iBeacon fontos és hasznos segítséget nyújthat mind a cégnek, mind pedig a vásárlóknak, még ha a rajtja lelombozóra is sikeredett.

Hirdetés


(Forrás: Cult of Mac)

Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://pcworld.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.