Hirdetés

Karácsonykor is inkább az iOS-esek vásároltak

|

A mobilon keresztüli online rendelések többsége megint iOS-ről érkezett.

Hirdetés

Az IBM statisztikái szerint idén karácsonykor megint bebizonyosodott, hogy az iOS-es felhasználók többet költenek, mint az androidos társaik. Az amerikai piac számait vizsgálva megállapították, hogy az összes online vásárlás 23 százaléka iOS-ről érkezett, míg Android platformról csupán a 4,6 százalék rendelt valamit. 

A teljes online forgalom is ezt az arányt tükrözte: míg az iOS-alapú készülékek a forgalom 32,6 százalékát tették ki, addig az androidosok csak a 14,8 százalékát. Az iOS felhasználói átlagosan 93,94 dollárt költöttek rendelésenként, míg a robotos készüléket használók csak 48,1 dollárt. Böngészni a számok alapján inkább okostelefonon szeretünk, de rendelni már táblagépről szoktunk.

A teljes évet vizsgálva az IBM szerint az online eladások 16,5 százalékkal emelkedtek, ezen belül a mobilos vásárlások 40 százalékkal, így már a teljes forgalom 29 százalékát kitéve. Az IBM hasonló arányokat mért az idei fekete péntek és cyber hétfő alkalmával is. 

Hirdetés
Ügyfélszolgálati változás!
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://pcworld.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.