Hirdetés

Kifigurázná az iPad Airt az Amazon

|

Brit akcentussal szerepeltetnék le a nehezebb és drágább Apple tabletet.

Hirdetés

Az Amazon már korábban is célzottan támadta a reklámjaiban az Apple iPadjét, és így tett a legutóbbiban is. A Kindle Fire HDX legújabb reklámvideójában egy brit akcentussal beszélő Jony Ive-hasonmás mutatja be a csodálatos, új iPad Airt, majd minden egyes pontra rácáfol valaki amerikai akcentussal, a 8,9 hüvelykes Kindle Fire HDX előnyére. 

Hirdetés

Amint az Amazon emlékeztet, az iPad Air egy nagyon könnyű táblagép, azonban a Kindle Fire HDX 20 százalékkal még könnyebb tőle. Az utóbbi tablet előnye továbbá, hogy egy millióval több pixelt képes megjeleníteni és, hogy 16 gigabájtos kapacitásban 499 dollár helyett csak 379-be kerül. 

A reklám célja - amellett, hogy bemutassa az Amazon táblájának a versenyképességét - az volt, hogy egy kicsit kiparodizálja az Apple mostanában leadott videóit, amelyekben Jony Ive a narrátor, és csodálatos dolgokról beszél. 

 

A Kindle Fire HDX reklámja itt tekinthető meg: 

Komolyabban érdekel az IT? Informatikai, infokommunikációs döntéshozóknak szóló híreinket és elemzéseinket itt találod.

Hirdetés
Hirdetés

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://pcworld.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.