Hirdetés

Megint az Apple a világ legértékesebb márkája

|

Zsinórban a harmadik évben választotta a legjobbnak az Apple-t a Forbes.

Hirdetés

A Forbes minden évben összeállítja a világ legértékesebb márkáinak ranglétráját, aminek a tetejére zsinórban harmadik alkalommal az Apple került. A cupertinói cég egy év alatt 20 százalékkal lett értékesebb, és a neve mellett 104,3 milliárd dollár szerepel a táblázatban. Értékesebb lett a Google és a Samsung is, a 26 és az 53 százalékos plusz 47,3 és 29,5 milliárd dollárra volt elég a listán. 

Hirdetés

A Nokia és a Blackberry kevésbé kedvező pozícióknak örülhetnek, miután csúnyán alábecsülték az iPhone-t és az Androidot is. A két vállalat értéke 74 és 64 százalékkal csökkent az utóbbi három év alatt, ami a Nokiánál a 72. helyre volt elég, a BlackBerry pedig a listáról is lecsúszott. 

A Forbes a listát több szempont alapján állítja össze, és többek között az árbevételeket és a részvények jövedelmezőségét is vizsgálja. A top 10-ben a tech cégek közül ott van a Microsoft, az IBM és az Intel is a Google és a Samsung mellett. Az egyéb vállalatok közül az első 10-be a Coca-Cola, a McDonald's, a General Electric és a Louis Vuitton fértek be. 

Komolyabban érdekel az IT? Informatikai, infokommunikációs döntéshozóknak szóló híreinket és elemzéseinket itt találod.

Hirdetés
Hirdetés

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://pcworld.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.