Hirdetés

Reklámokkal indul az iTunes Radio

|

Videók és hanganyagok formájában is kapunk reklámokat az iTunes Radioban.

Hirdetés

Az Apple saját, zenét streamelő szolgáltatása az idei WWDC-n, még júniusban mutatkozott be. Akkor még iRadio néven emlegették a szolgáltatást, de most iTunes Radionak hívják. A cupertinói cég azt reméli, hogy megszorongatják a Pandorát, a Pandora viszont komolytalannak tartja ezeket az elképzeléseket. 

Hirdetés

Azt nem tudni, hogy hivatalosan mikor startol el az iTunes Radio, de az AdAge értesülései szerint valamikor a következő hónapban kerül rá sor. Azért, hogy kellő árbevételhez jussanak, video -és hangalapú hirdetéseket is tesznek a szolgáltatásba. 

Az AdAge szerint minden tizenötödik percben kapunk hangos hirdetést, óránként pedig egy videót is. A videohirdetések persze akkor jelennek majd meg, amikor nézzük is a készüléket, így például egyből azután, hogy megnyomtunk valamit a képernyőn. A kezdeti hirdetők között ott lesz a Nissan, a Pepsi, a Procter & Gamble és a McDonal's is. Akik nem akarnak hirdetéseket, azoknak az iTunes Match-re kell feliratkozniuk, évi 25 dollárért. 

Komolyabban érdekel az IT? Informatikai, infokommunikációs döntéshozóknak szóló híreinket és elemzéseinket itt találod.

Hirdetés
Hirdetés

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://pcworld.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.