Hirdetés

Új Apple Center a MOM Parkban



|

Háromszorosra nőtt az Apple termékek otthoni felhasználóinak száma

Hirdetés

Ennek a jelentős növekedésnek köszönhetően 2006. június 28-án, szerdán délelőtt 10.00 órakor nyitotta meg kapuit a harmadik Apple Center Budapesten, a MOM Parkban. Ez az első alkalom, hogy egy bevásárló központ ad otthont egy Apple Centernek, valamint ez az első olyan Apple üzlet, mely vasárnap is nyitva tart. A bolt üzemeltetője a Starking Kft., amely már több mint tíz éve az Apple partnere. Az új üzlet bemutatóteremmel és szervizzel várja a rajongókat az otthoni felhasználóktól a professzionális szakemberekig.

Az Apple termékek értékesítése több mint 100%-kal nőtt Magyarországon az elmúlt évben, ami jelentősen túlszárnyalja a szintén magas nemzetközi forgalomnövekedést. Az Apple azon döntése, hogy nem csak a professzionális felhasználókat célozza meg, alaposan meghálálta magát. Az új, akár szórakoztató központá váló, kényelmesen kezelhető Apple termékek meghozták a várt népszerűséget, szinte pillanatok alatt átalakították gazdáik digitális életvitelét.

Az iPod 2001-es bevezetése és a digitális zenei világ meghódítása volt az első látványos lépés az otthoni felhasználók kegyeiért. Ezt követte a kényelmes és egyszerű használat érdekében távirányítóval is ellátott, esztétikai élményt nyújtó iMac majd Mac Mini megjelenése, valamint a Macekhez ingyenesen járó iLife '06 digitális életstílus szoftver bevezetése, amely hamarosan elérhető lesz magyar nyelvű változatban is.

Hirdetés

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://www.pcwplus.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.