Hirdetés

2007 óta nem fejlődtek az okostelefonok?

|

A Moto Z egyik reklámja szerint legalábbis nem sokat - a Moto Modok viszont új lehetőségeket adnak.

Hirdetés

A Moto Z legújabb reklámja közvetlenül az Apple-t vette célba. A hirdetés az iPhone 2007-es bemutatójára utalva kezdődik, a szöveg szerint azóta jobb lett a kamera, eltűnt a jackcsatlakozó, a rozéarany pedig egy szín, nem pedig egy ötlet. 

Hirdetés

A Lenovo szerint itt az ideje annak, hogy ne fogadjuk el ugyanazt, hanem akarjunk valami mást. 

Természetesen a Moto Modokra céloz a gyártó, amelyet gyorsan lehet cserélgetni a Moto Z hátulján. Mindegyik moduláris kiegészítő más funkcióval rendelkezik: van köztük hangszóró, projektor és tízszeres optikai zoomra képes kamerás modul is. 

A Moto Z egyik nagy érdekessége, hogy a moduláris kiegészítők ötletét a gyakorlatban sokkal jobban valósította meg, mint az LG a G5-nél. 

Természetesen nagy túlzás lenne azt mondani, hogy az okostelefonok piaca nem hozott igazi innovációt 2007 óta, de az tény, hogy a Moto Modok újszerű megközelítést jelentenek. 

Hirdetés
Ügyfélszolgálati változás!
Hirdetés

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://pcworld.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.