Hirdetés

A Facebook immár hivatalosan is „mobilcéggé” vált

|

Erős negyedévet zárt a Facebook. A reklámbevételeik 53 százaléka a mobilos hirdetésekből folyt be.

Hirdetés

A Facebook nagyon erős negyedik negyedévet zárt: a cég 2,33 milliárd dolláros bevételről és részvényenként 0,31 dolláros nyereségről számolt be csütörtökön. Pénzügyi eredményük messze meghaladta az elemzők várakozásait – nem csoda, hogy a bejelentést követően több mint tíz százalékkal emelkedett a részvényárfolyamuk.

A cég 2012-ben debütált a NASDAQ-on; akkoriban még egyetlen centet sem kerestek azokon a felhasználókon, akik okostelefonon vagy táblagépen keresztül látogatták az oldalt. Ma már más a helyzet: a cég hirdetési bevételeinek 53 százaléka a mobilos reklámokból származik.

A Facebook bevétel- és nyereségnövekedése szinte teljes egészében a mobilos üzletág szárnyalásának volt köszönhető. A tavalyi év végén már 945 millió rendszeres felhasználója volt az appjaiknak; ezek 59 százaléka naponta bejelentkezett a közösségi oldalra.

Hirdetés
Ügyfélszolgálati változás!
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://pcworld.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.