Hirdetés

A Palm már a feltámadást sem érdemli meg

|

A TCL úgy döntött, hogy életben tartja a BlackBerry márkanevet, a Palmot viszont végül a kukába vágta.

Hirdetés

A TCL két évvel ezelőtt vásárolta meg a Palm nevet, és akkor eldöntötte, hogy nagy áttöréseket ér majd el vele a technológiában és a dizájnban. Az üzlet keretében a webOS-t nem kérte a TCL, az az LG-nél maradt. 

Hirdetés

A két év során azonban a TCL semmit sem tett a Palm feltámasztásáért, mindössze egy weboldalt hozott létre, amelyet azóta lekapcsolt. 

A vállalat úgy döntött, hogy nem érdemel feltámadást a Palm márka, ehelyett inkább a napjainkban jóval ismertebb BlackBerryt menti meg. A TCL tervezi, gyártja, értékesíti, reklámozza és támogatja a BlackBerry készülékeket. Az Alcatel Idol 4-ből ennek keretében BlackBerry DTEK50 lett, a TCL 950-ből DTEK60. 

A BlackBerry utolsó tervezése a Mercury, amelyet a TCL az MWC-n mutat majd be. 

Ha a BlackBerry piaci részesedése szinte elhanyagolható, akkor miért ez, és nem a Palm? A válasz egyszerű: a Palm név a fiatalabb okostelefon-vásárlók számára szinte semmit nem mond, a BlackBerry viszont igen, például a Priv miatt. 

Hirdetés
Ügyfélszolgálati változás!
Hirdetés

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://pcworld.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.