A Xiaomi lenyomta az Apple-t

|

A Huawei is remekelt a Honor készülékeivel Kínában.

2015 második negyedévben a kínai piacon ismét a csúcsra ért a Xiaomi. A hazai cég értékét több mint 40 milliárd dollárra becslik. 

Hirdetés

A Xiaomi a második negyedévben a kínai eladások 15,9 százalékának örülhetett a Canalys statisztikái szerint.

Az Apple-t nem csak az első, még a második helyről is letaszították, ugyanis a Huawei Honor készülékei annyira jól teljesítettek, hogy a gyártó 48 százalékos előrelépése 15,7 százalékkal a második helyet jelentette a régióban. 

Az iPhone 6 és az iPhone 6 Plus ennek ellenére nem áll rosszul Kínában, és az, hogy még versenyben vannak, azt jelenti, hogy az új modelleknek is jók lesznek az esélyei. A negyedik és ötödik helyen a Samsung és a Vivo állnak. 

 

 

A Xiaomi sikerét nagyrészt a Mi Note és a Redmi 2 jelentették Kínában, de hosszabb távon a Huawei előretörése és a Samsung rivalizálása is problémát jelenthet a gyártónak. 

Hirdetés

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://pcworld.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.