Hirdetés

Az androidos telefonokon van a legtöbb hirdetés

|

Ennek ellenére az iOS még mindig jövedelmezőbb a mobilos hirdetőknek.

Hirdetés

Az Opera Mediaworks legújabb jelentése alapján az androidos okostelefonokon több forgalmat generálnak a mobilos hirdetések, mint az iPhone-okon. Míg a robotos telefonok 36 százalékot tesznek ki a piac forgalmából, addig az iPhone-ok 28,7-et. Ennek ellenére árbevételben már az iPhone nyert, a kép pedig összetettben még jobban kedvez az Apple platformjának

Összesítésben a mobilos adatforgalom 43,4 százaléka iOS-en megy keresztül, míg az Androidnak 37,7 százalék jut. Az árbevétel a tavalyi utolsó negyedévben 55,7 százalékot tett ki a teljes szektorból az iOS-nél, és 31,7-et az Androidnál. A jóslatok szerint ez az arány tovább nő majd az Androidnál, de nem éri el azt, amit az Apple. 

A világszintű hirdetések forgalmát tekintve az elemzők szerint havi szinten 60 milliárd reklám jut el 425 millió felhasználóhoz. A hirdetők egyre jobban örülhetnek, ugyanis a karácsonyi szezonban az Opera Mediaworks szerint 13 százalékkal lett több okostelefon és tablet Amerikában, illetve 22 százalékkal nőtt ezek száma Európában. 

Hirdetés
Ügyfélszolgálati változás!
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://pcworld.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.