Hirdetés

Dedikált apróhirdetéses részleget kap a Facebook

|

Fokozatosan válik elérhetővé a régi-új funkcionalitás.

Hirdetés

A Facebook felhasználóinak valószínűleg már feltűnt, hogy nagyon sok apróhirdetéses csoport található a közösségi szolgáltatásban, a cég szerint olyan 450 millió felhasználó hirdetett vagy vásárolt már ezeken keresztül. A nyilvánvaló lehetőséget kihasználva Zuckerberg cége most bejelentette, hogy formális apróhirdetéses funkciót indít.



A beépített piactér első körben csak Android és iOS mobileszközökről lesz elérhető, a webes felületen az elkövetkező hónapokban jelenik meg a funkció. A Facebook csak a kereslet és a kínálat összekötését végzi majd, így az eladóknak és a vevőknek kell kitalálniuk a megtekintéssel, kipróbálással, szállítással, fizetéssel kapcsolatos részleteket. A szolgáltatás csak a 18+ éves felhasználóknál jelenik majd meg.

Hirdetés



Egyelőre nem világos, hogy a közösségi portál magyar kiadásában mikor válhat elérhetővé a piactér. Ezen a héten első körben az Egyesült Államokban, az Egyesült Királyságban, Ausztráliában, Új-Zélandon kapcsolják majd be az illetékesek.


(Forrás: The Verge | Nyitókép: The 50th Year St John the Divine)

Ügyfélszolgálati változás!
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://pcworld.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.