Hirdetés

Egy vagyont költ a Pixelek reklámjára a Google

|

Több száz millió dollárt fektet a Google az új okostelefonjainak a reklámjába.

Hirdetés

Azt már tudtuk, hogy a Google igyekszik majd jobban reklámozni az idei okostelefonjait, mint a Nexusokat eddig bármikor, de most néhány részlet is kiderült. 

A jelentések szerint a bejelentés után két nap alatt 3,2 millió dollárt költött el csak tévéreklámokra a Google. A szakértők várakozásai szerint az összeg hamarosan több száz millió dollárra rúg majd, annak érdekében, hogy a rivális Samsung és Apple mellé érjen figyelemben a Google. 

A Google ezúttal egy teljes mértékben saját tervezésű eszközzel állt elő - két méretben -, amely a többi csúcskészülék közvetlen riválisa. 

Hirdetés

Bár a Google és az Android is jól ismert az egész világon, a Google-re eddig nem ilyen márkaként tekintettek a fogyasztók. Ezúttal nem a különböző gyártóknak adná el magát a Google, hanem közvetlenül az embereknek. 

Azt nem tudni, hogy hivatalosan mennyit szán a marketingkampányra a Google, csak annyit mondtak, hogy az nagyon jelentős lesz. A pletykák szerint a hálaadáskori sportesemények alatt is reklámoznának - egy ilyen hirdetés ára 1 millió dollár körül mozog. Az Amerikában exkluzív partnerként működő Verizon a saját költségén további kampányokba kezd a tévében, digitálisan és a közösségi oldalakon is. 

A Google két napi 3,2 millió dollárjára vetítve az Apple 2,45-öt, a Samsung 1,4-et költött el, vagyis a Google valóban komolyan gondolja. A reklámok egyediségével azonban sok szakértő elégedetlen. 

Hirdetés
Ügyfélszolgálati változás!
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://pcworld.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.