Hirdetés

Ejti a „Mi” márkanevet a Xiaomi



|

Az Európában élre törő gyártó mostantól jobban bízik a saját nevében.

Hirdetés

A Strategy Analytics néhány hete publikálta a 2021 második negyedévéről szóló piaci jelentését, mely alapján a vizsgált időszakban már a Xiaomi adta el a legtöbb okostelefont Európában, 700.000 darabbal előzve a második Samsungot, több mint 3 millióval pedig a harmadik Apple-t.

A számok alapján a mindössze 11 éves márkának bőven lehet oka az önbizalomra, melyet már az is jelez, hogy a jövőben kivezetik a jól bejáratott Mi brandet, és simán csak Xiaomiként dobják piacra a mobiljaikat.

Hirdetés

Az új korszak első fecskéje a napokban bemutatott Xiaomi MIX 4, ami a régi rendszerben Mi MIX 4 lett volna, ám ezúttal elmaradt a "Mismásolás":

S hogy nem kivételes esetről van szó, azt maga a gyártó erősítette meg az XDA Developersnek, így már a hamarosan érkező Mi 11T is "Xiaomi 11 T" néven kerül majd forgalomba.

A gyakorlatban persze évekig is eltarthat, mire a köznyelvből is kikopik a sokáig kötelező Mi-előtag, amit az első mobilja, a Xiaomi Mi 1 óta használt a gyártó, s még a logójában is ott figyel. A brand kivezetésével viszont továbbra is megmarad az olcsóbb készülékeket jelző Redmi elnevezés, valamint a Xiaomi-érdekeltség, de külön márkaként kínált POCO sem tűnik el a palettáról.

Hirdetés

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://www.pcwplus.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.