Hirdetés

Holtponton a hazai mobilpiac

|

Júliusban minimálisan csökkent az előfizetések száma, de komolyan nőtt az aktív ügyfélbázis.

Hirdetés

A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság kiadta a júliusra vonatkozó mobilpiaci jelentését, a három magyar szolgáltató által önkéntesen átadott számokon alapuló beszámoló szerint a taglalt hónapban 3 ezerrel 11,702 millióra csökkent a mobil-előfizetések mennyisége, ezen érték a múlt decemberi 12,011 millió óta folyamatosan redukálódik.

 

 


Az aktív előfizetők, avagy az utolsó három hónapban hívást indítók vagy fogadók tábora viszont jelentősen nőtt, 24 ezres plusszal 10,983 millió az utolsó negyedéves időszak mérlege. A vizsgált hónap végére a forgalmazásban résztvevők száma alapján a Vodafone piaci része 22,62 százalékról 22,68 százalékra, a T-Mobile-é 45,11 százalékról 45,12 százalékra emelkedett, míg a Telenoré 32,27 százalékról 32,20 százalékra csökkent.

 

 


Lassan, de biztosan mérséklődik a feltöltőkártyás konstrukciókat preferálók aránya is, az idei második negyedévben a hazai mobilosok 51,4 százaléka rendelkezett pre-paid szerződéssel. A 100 lakosra jutó előfizetések száma júliusban 117,4-re jött ki, amely megegyezik a júniusi értékkel.

 

 

Komolyabban érdekel az IT? Informatikai, infokommunikációs döntéshozóknak szóló híreinket és elemzéseinket itt találod.

Hirdetés
Hirdetés

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://pcworld.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.