Hirdetés

Hűtőajtón, műszerfalon, termosztáton hirdetne a Google



|

A keresőcég szeretné tovább növelni a mobil hirdetésekből befolyó bevételeit.

Hirdetés

Ambiciózus terveket dédelget a Google. Egy, az Egyesült Államok Értékpapír és Tőzsdefelügyeletéhez benyújtott levél tanúsága szerint a keresőcég a jövőben szeretne „többek között hűtőgépeken, autók műszerfalán, termosztátokon, szemüvegeken és órákon” reklámok megjeleníteni. A cég célja, hogy nagy mértékben növelje a mobil hirdetésekből befolyó bevételeit. Érvelésük szerint a „mobil” kategóriájába a hagyományos PC-ken kívül ma már szinte minden belefér.

Hirdetés

A levél már csak azért is érdekes, mert a Google a közelmúltban vásárolta fel a Nestet; az okostermosztátok és füstjelzők fejlesztésével foglalkozó cégért 3,2 milliárd dollárt fizettek. Hamarosan széles körben is kapható lesz a Google Glass, ráadásul a vállalat a közelmúltban egy sor autógyártóval is partneri szerződést kötött – így a legtöbb olyan termék fejlesztésében máris többé-kevésbé benne van, amelyeket a levelében említett.

Hirdetés

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://www.pcwplus.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.