Hirdetés

Ismét őszintén kampányol a fiatalokért a djuice

|

Egy rövid dokumentumfilmmel és sokkoló infógrafikával igyekeznek felhívni a figyelmet a hazai helyzetekre.

Hirdetés

A djuice idén áprilisban függetlenedett az anyacégtől (Telenor) és immáron önálló márkaként állt neki újra felépíteni a brandet. A kezdéskor is őszinte szavakat, több TV csatornán egy időben levetített, a szokásostól eltérő reklámfilmet kaptunk, ami arról szólt, hogy a djuice teljesen más utat fog járni, mint a többi szolgáltató. Nagyratörő tervekről szóltak a hírek, hiszen Biró Balázs a djuice igazgatója azt jósolta, hogy három éven belül megduplázzák az akkori négyszázezres előfizetői tábort.

 

A napokban tartott djuice bejelentés alapja egy újabb, szintén széles körben terjesztett reklámfilm, amiben egy 8 perces, fiatalokkal, fiatalokról forgatott dokumentumfilmre hívják fel a figyelmünket. A film keresetlenül, helyenként szókimondóan beszél a fiatalok hazai - esetenként - kilátástalan helyzetéről, pénztelenségéről, stb. Biró Balázs szerint egyedül a djuice az, aki valóban a fiatalok megkérdezésével, az ő valós igényeiken alapuló termékeket, kedvezményrendszert kínál, vagyis ez a cég mellőzi az üres marketing szöveget, amellyel a konkurens szolgáltatók kommunikálnak.

 

A 9 perces dokumentum film

 

Az üzleti stratégia megalapozottságát, átgondoltságát illusztrálva egy piackutató beszámolt a djuice piackutatási módszereiről, arról, hogy folyamatosan kapcsolatban állnak a különböző témákban jártas 26 év alattiakkal, sőt, azok szüleivel is. A havi 12 alkalommal megtartott személyes beszélgetések, fókuszcsoportok bőven megadják azt az információt, ami alapján a djuice el tudja dönteni, hogy mire van igénye a mai, magyar fiataloknak valójában.

 

Mindezek alapján jött létre és működik a mai napig a djuice MyLife programja, melynek lényege, hogy az előfizetők egy azonosító chip (RFID) segítségével egyre több ruházati boltban kapnak kedvezményeket. A boltok kiválasztása is a fiatalok válaszai, igényei alapján történik, tehát elméletileg a MyLife programban csak olyan márkák és termékek szerepelnek, amelyek kívánatosak számukra. A kedvezmények része még a tanulásért, testmozgásért, valamint a szórakozásért járó pontok rendszere, amit nem lehet ugyan beváltani ajándékra, vagy kedvezményre, viszont szinteket lehet segítségükkel lépni, sőt, kristályok is járnak, amelyek birtokában a fiatalok különböző ajándéksorsolásokon vehetnek részt.

 

Infógrafika a fiatalokról és a MyLife programról

 

Biró Balázstól megtudtuk, hogy április óta összességében nem nőtt az előfizetők száma, ennek ellenére 70 ezer új ügyfélről számoltak be, amit viszont kiegyenlített azon előfizetők száma, akik a 26 éves korhatár bevezetése miatt kerültek ki a djuice-ból. A djuice terve továbbra is az, hogy három éven belül megduplázzák az előfizetők számát, amit a kedvezményeket elfogadó boltok számának növelésével, és egyéb, kulturális, sportintézmények bevonásával igyekeznek elérni.

 

Komolyabban érdekel az IT? Informatikai, infokommunikációs döntéshozóknak szóló híreinket és elemzéseinket itt találod.

Hirdetés
Hirdetés

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://pcworld.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.