Hirdetés

Korai még temetni a RIM-et

|

Kimagaslóan jó eredményeket ért el a vállalat a második üzleti negyedévben.

Hirdetés

Az utóbbi hónapokban egyre nagyobb divat lett szkeptikus kijelentéseket tenni a RIM-mel kapcsolatban, mivel a cég egyetlen termékével sem került a média figyelmének középpontjába - bár időközben kiadták a Blackberry OS 6-ot, és új készülékeket is piacra dobtak.

 

RIM Blackberry Torch 9800

 


Ez a hangulat tulajdonképpen nem meglepő, hiszen a cég a Nokiához hasonlóan meglehetősen kis lépésekben halad előre, miközben a piac hozzájuk képest újonc szereplői megfeszített tempóban fejlesztik a hardveres és szoftveres megoldásaikat. Viszont nem szabad elfelejteni, hogy a RIM üzleti készülékeket tervez, míg a nagyobb figyelmet kapó médiumok általában a fogyasztói termékekre fókuszálnak.


Rátérve a lényegre: a cég kiadta a 2010. második üzleti negyedévére vonatkozó pénzügyi jelentését, amely egyértelműen ellentmond a szkeptikusok által jósolt csődnek. A vizsgált időszakban 4,62 milliárd dollár bevételt termelt a vállalat, amely az egy évvel ezelőtti negyedévhez képest 31 százalékos növekedést jelent. Három hónap alatt 12,1 millió mobilt értékesítettek, a részvényeik értéke 76 százalékkal emelkedett, 56 százalékkal nőtt az előfizetői bázisuk, és 797,6 millió dollár tiszta nyereséget értek el.

Komolyabban érdekel az IT? Informatikai, infokommunikációs döntéshozóknak szóló híreinket és elemzéseinket itt találod.

Hirdetés

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://pcworld.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.