Hirdetés

Mostantól a nyereségre koncentrál a Samsung

|

Bajban lehet az Apple a Samsung új mobilos stratégiája miatt.

Hirdetés

A Samsung eljutott arra a pontra, hogy megfelelően nagynak találja a piaci részesedését, és új stratégiát kezd követni a mobilos piacon. 

Hirdetés

A vállalat egyik ügyvezetője arról beszélt, hogy szeretnék megtartani az évi 400 milliós okostelefon-eladást, azonban innentől kezdve a nyereségre és a magasabb haszonkulcsra koncentrálnak. 

Évekig igyekeztek növelni a piaci részesedést, mostantól azonban nem a reklámhadjáratok és az akciók lesznek az előtérben. Szükség esetén lesznek marketingkampányok, de innentől kezdve nem cél a készletek gyors eltakarítása. 

A Samsung értesítette a befektetőket is a változásokról, akik örülhetnek: a haszonkulcs ebben a negyedévben éves szinten 15,8 százalékról 17-re emelkedik. 

A Samsung döntésének a hátterében egyik oldalról a kínai riválisok agresszív árazása áll, másik oldalról pedig az, hogy a felhasználók számára az új és különleges tulajdonságok nem érnek meg egy 700 dolláros vételárat, ha egy 400 dolláros eszköz is képes a funkciók 90 százalékára. 

A Samsung a szokatlan és ritkán használt újdonságok nélkül is olyan megoldásokkal rendelkezik, amelyekkel a piac élén maradhat, árcsökkentések nélkül. 

Komolyabban érdekel az IT? Informatikai, infokommunikációs döntéshozóknak szóló híreinket és elemzéseinket itt találod.

Hirdetés
Hirdetés

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://pcworld.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.