Tumblr blog lett a Nescafé weboldala

|

Természetesen a fiatalokkal való kapcsolattartás áll a háttérben.

Hirdetés

Az elmúlt években a fogyasztókkal közvetlen kapcsolatot ápolni kívánó cégek mindegyike megjelent a fontos közösségi portálokon, a "webkettő" mára elsődleges fontosságúvá vált a kommunikációban. A Nestlé tulajdonában lévő Nescafé most meglepő lépésre szánta el magát: teljesen kihajította a megszokott webhelyét, helyette a Tumblr blogszolgáltatás használatára állt át. Egyelőre csak a nescafe.com esetében történt meg a váltás, azonban hamarosan az összes regionális weblapjuk ugyanilyen bloggá fog változni.

Hirdetés


"A lépés célja, hogy erősebb kapcsolatot tudjunk kialakítani a fiatalabb fogyasztókkal" - erősítette meg a nyilvánvalót Michael Chrisment, a Nescafé marketinges osztályának vezetője. A férfi szerint egyelőre sejtésük sincs, hogy a drasztikus lépés képes lesz-e érdemben javítani a kapcsolatot a célközönséggel, csak kísérleteznek.

Hirdetés


Chrisment reményei szerint az elkövetkező hónapok tapasztalatait a klasszikus médiumokon át sugárzott reklámokban is kamatoztatni tudják majd, hogy a jövőben azok is jobban feküdjenek a fiatalabb korosztálynak.


(Forrás: The Verge)

Hirdetés
Hirdetés

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://pcworld.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.