Hirdetés

A Crypto.com nevét fogja viselni Los Angeles legendás stadionja

|

A ma még Staples Center néven ismert létesítmény, ami a sport mellett számos szórakoztató esemény otthona, decembertől Crypto.com Arena lesz.

Hirdetés

A blockchainhez kapcsolódó technológiák, a kriptovaluták és az NFT-k mára rendkívül ismertek és rengeteg pénz cserél gazdát velük kapcsolatban. A hasznosságukat viszont még sokan vitatják, így logikus, hogy az egyik legnagyobb, velük foglalkozó platform két kézzel önti a pénzt a különböző marketingfogásokba.

A sport terén is ezerrel nyomul a márka, aminek legújabb lépéseként a Los Angeles-i Staples Center névadó szponzori helyét is megvásárolták.

Hirdetés

A Los Angeles Lakers mellett az LA Clippers, a női LA Sparks kosárcsapat, továbbá az LA Kings profi hokicspat mellett számos koncert és más szórakoztatóipari esemény, köztük a legutóbbi huszonegy Grammy-díj átadójából tizenkilenc otthona volt az 1999-ben átadott létesítmény. Az eddig Staples Centerként működő stadion összes feliratát csak 2022. nyarára cserélik le, de az első Crypto.com Arena feliratokat már a december 25-én leleplezik, amikor a Lakers a Brooklyn Nets csapatát fogadja. Emellett a döntésről szóló sajtóközleményből kiderül, hogy a stadionban később kialakításra kerül több, méretes aktivációs zóna, ahol feltételezhetően a Crypto.com tevékenységével és a blockchain technológiával ismerkedhetnek majd a látogatók.

A Crypto.com a videojáték-ipar egyik legrangosabb eseménye, az E3 szomszédságában lévő stadion névadói szponzori jogának megvásárlása előtt is igen aktív volt már a sport világában, a Forma-1 mellett az olasz labdarúgó bajnokság, a Serie A, a UFC, és több világhírű sportcsapat mellett megjelentek támogatóként. Emellett az e-sport világába is bejelentkeztek, az egyik legnépszerűbb amerikai brand, a Fnatic mellett a Twitch Rivals versenysorozatot szponzorálja a kriptovaluták és NFT-k kereskedését lehetővé tévő weboldal.

Ugyan a megállapodás pontos részleteit nem ismerjük, egy NBA-s újságíró szerint ez lehet a legnagyobb - tehát feltételezzük, a legnagyobb értékű - olyan egyesség az USA-ban, ami egy sportlétesítmény névadó szponzorációjára vonatkozik. Ez azért sem meglepő, mert a Crypto.com kifejezetten hosszú távra, az elkövetkezendő húsz évre lefoglalta magának a jogot, hogy meghatározhassa a stadion nevét. Addig talán az is kiderül, tényleg a pénzügyi világot átalakító technológiáról van szó, vagy csak időszakos hóbortról, amin sokan próbálnak meggazdagodni.

Komolyabban érdekel az IT? Informatikai, infokommunikációs döntéshozóknak szóló híreinket és elemzéseinket itt találod.

Hirdetés

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://pcworld.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.