Hirdetés

A Crypto.com nevét fogja viselni Los Angeles legendás stadionja



|

A ma még Staples Center néven ismert létesítmény, ami a sport mellett számos szórakoztató esemény otthona, decembertől Crypto.com Arena lesz.

Hirdetés

A blockchainhez kapcsolódó technológiák, a kriptovaluták és az NFT-k mára rendkívül ismertek és rengeteg pénz cserél gazdát velük kapcsolatban. A hasznosságukat viszont még sokan vitatják, így logikus, hogy az egyik legnagyobb, velük foglalkozó platform két kézzel önti a pénzt a különböző marketingfogásokba.

A sport terén is ezerrel nyomul a márka, aminek legújabb lépéseként a Los Angeles-i Staples Center névadó szponzori helyét is megvásárolták.

Hirdetés

A Los Angeles Lakers mellett az LA Clippers, a női LA Sparks kosárcsapat, továbbá az LA Kings profi hokicspat mellett számos koncert és más szórakoztatóipari esemény, köztük a legutóbbi huszonegy Grammy-díj átadójából tizenkilenc otthona volt az 1999-ben átadott létesítmény. Az eddig Staples Centerként működő stadion összes feliratát csak 2022. nyarára cserélik le, de az első Crypto.com Arena feliratokat már a december 25-én leleplezik, amikor a Lakers a Brooklyn Nets csapatát fogadja. Emellett a döntésről szóló sajtóközleményből kiderül, hogy a stadionban később kialakításra kerül több, méretes aktivációs zóna, ahol feltételezhetően a Crypto.com tevékenységével és a blockchain technológiával ismerkedhetnek majd a látogatók.

A Crypto.com a videojáték-ipar egyik legrangosabb eseménye, az E3 szomszédságában lévő stadion névadói szponzori jogának megvásárlása előtt is igen aktív volt már a sport világában, a Forma-1 mellett az olasz labdarúgó bajnokság, a Serie A, a UFC, és több világhírű sportcsapat mellett megjelentek támogatóként. Emellett az e-sport világába is bejelentkeztek, az egyik legnépszerűbb amerikai brand, a Fnatic mellett a Twitch Rivals versenysorozatot szponzorálja a kriptovaluták és NFT-k kereskedését lehetővé tévő weboldal.

Ugyan a megállapodás pontos részleteit nem ismerjük, egy NBA-s újságíró szerint ez lehet a legnagyobb - tehát feltételezzük, a legnagyobb értékű - olyan egyesség az USA-ban, ami egy sportlétesítmény névadó szponzorációjára vonatkozik. Ez azért sem meglepő, mert a Crypto.com kifejezetten hosszú távra, az elkövetkezendő húsz évre lefoglalta magának a jogot, hogy meghatározhassa a stadion nevét. Addig talán az is kiderül, tényleg a pénzügyi világot átalakító technológiáról van szó, vagy csak időszakos hóbortról, amin sokan próbálnak meggazdagodni.

Hirdetés

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://www.pcwplus.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.