Hirdetés

A Google-keresések kétharmadát nem követi kattintás

|

A szükséges információt a Google legtöbbször azelőtt elénk teszi, hogy megnyitnánk a keresési találatokat.

Hirdetés

Egy kicsit ijesztő, hogy a Google egyre több szolgáltatást kínál, ezzel egyre jobban átvéve az uralmat az internet felett. Saját böngészője, a Chrome az egyik legnépszerűbb, a legtöbb oldalon a Google által szolgáltatott hirdetésekkel találkozhatunk, és természetesen közben a kereső is fejlődik, ami miatt az oldalak kattintásokat veszítenek, és ez a későbbiekben, ha súlyosbodik a helyzet, a megszűnésüket eredményezheti.

A SimilarWeb eredményei alapján a Google keresések közel 65 százalékát követően a felhasználó nem kattint egyik linkre sem, a SparkToro szakértője, Rand Fishkin pedig úgy véli, a számításból kimaradt szinte az összes hangalapú keresés és néhány mobilos is.

Hirdetés

A mérésben kb. 5,1 billió, 2020 januárja és decembere között folytatott Google keresést néztek meg, melyek 33,59 százaléka organikus találatokra való kattintással zárult, és mindössze az esetek 1,59 százalékában kattintottak a felhasználók fizetett megjelenésre. Mobilon egyébként sokkal gyakoribbak a továbbkattintás nélküli keresések, mint asztali böngészőkben.

Komolyabban érdekel az IT? Informatikai, infokommunikációs döntéshozóknak szóló híreinket és elemzéseinket itt találod.

Hirdetés
Hirdetés

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://pcworld.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.