Hirdetés

A TikTok lassan népszerűbb a gyerekek körében, mint a YouTube



|

Sok nagy országban már annyi időt töltenek a gyerekek a TikTokon, mint amennyit a YouTube-on.

Hirdetés

Hódít a TikTok, és már a gyerekek is ezen kezdik élni az életüket. Az appot nemrég már több mint 2 milliárd alkalommal töltötték le az emberek, és a Qustodio kutatása szerint a 4 és 14 év közötti amerikai gyerekek naponta átlagosan 82 percet nézik a TikTokon lévő videókat. Ez egészségügyi szakemberek szerint önmagában is túl sok, de a helyzet még ijesztőbb, ha hozzávesszük, hogy napi 86 percen át YouTube-tartalmakat is néznek ugyanezek a gyerekek. A koronavírusjárvány idején ez napi 95 és 97 percre emelkedett. 

Hirdetés

A nevelési kérdésektől és a helyes, egészséges használattól eltekintve, a számokra koncentrálva elmondható, hogy a YouTube mobilos appját a gyerekek 69, 74 és 88 százaléka használta ebben a korosztályban Amerikában, Nagy-Britanniában és Spanyolországban. A YouTube Kids népszerűsége továbbra sem valami nagy, azt csak 7 és 10 százalékban használták, a spanyoloknál pedig gyakorlatilag egyáltalán nem. 

A TikTokot ugyanezen országokban a gyerekek 16,5, 17,7 és 37,7 százaléka használja, vagyis hiába a kevesebb felhasználó, azok sokkal több időt töltenek el a platformon: februárban 82, 69 és 60 percet a három vizsgált országban, ami egyetlen év alatt 116, 97 és 150 százalékos növekedést jelent. Ugyanez az idő 2, 2 és 3 százalékkal csökkent a YouTube esetében.

A képernyő bámulásával töltött idő egyre csak emelkedik a társadalom körében, és ez a gyerekekre is igaz. A folyamatot pedig csak felgyorsította a világjárvány. 

Hirdetés

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://www.pcwplus.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.