Hirdetés

A YouTube-bal venné fel a harcot a Twitter

|

Elon Musk influenszereket is átcsábítana, hogy igazi videós platformot varázsoljon a mikroblogból.

Hirdetés

Okkal ráncoljuk a szemöldökünket minden olyan esemény láttán, ami a Twitter kapcsán történik, mióta Elon Musk átvette a kormányt. Jöttek-mentek pipák, voltak bátor és kevésbé bátor kinyilatkoztatások, és persze jó néhány átgondolatlan bejelentés, ami a milliárdostól nem idegen.

A napokban a csiripvezér a Twitter még a cégnél maradt alkalmazottaival meetingelt, és felvetődött az ötlet, hogy el kellene csábítani a jelenleg szorosan a YouTube-hoz kötődő tartalomgyártókat. A The Verge beszámolója alapján Musk már azzal is elégedett lenne, ha az influencerek használnák a platformját, nem kell, hogy egy az egyben átköltözzenek.

Hirdetés

Ugyanakkor jobban örülne, ha a videókat a Twitterre tennék ki, és ezzel annyi bevételhez juthatnának, amennyihez YouTube-on - vagy akár többhöz is. Mivel a cég anyagi helyzete soha nem volt túl fényes, és most még számos hirdető is úgy döntött, hogy elköszön, nehéz lenne a videósoknak csábító összegeket ajánlani. Emellett a Twitter jelenleg nem támogatja a túl hosszú videókat, de ennek kiküszöbölésén állítólag már dolgoznak. 

Musk szerint bevételt hozhatnának előfizetések is, amikkel átugorhatók lennének a videók előtti hirdetések, illetve lesznek fizetőkapu mögé zárt videók is. Egyelőre a Twitter Blue-ért lehet pénzt adni, jár érte szép, kék pipa.

Komolyabban érdekel az IT? Informatikai, infokommunikációs döntéshozóknak szóló híreinket és elemzéseinket itt találod.

Hirdetés

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://pcworld.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.