Hirdetés

Már több órát ad el az Apple, mint a svájci óraipar

|

Nem csak a viselhető eszközök piacán dominál az Apple Watch, hanem az óraiparban is etalonná vált.

Hirdetés

Az Apple Watch régóta a legnépszerűbb okosóra és viselhető eszköz a piacon, a Strategy Analytics adatai szerint azonban a teljes svájci óraipart is beelőzte tavaly. Az Apple ugyanis 31 milliót szállított le tavaly, ami éves szinten 36 százalékos növekedést jelez. A TAG Heuert is magába foglaló teljes svájci óraiparnak pedig 21,1 milliót sikerült eladni, 13 százalékkal kevesebbet, mint 2018-ban. 

Hirdetés

Az Apple hivatalos számokat ugyan nem közöl, de az elemzők a kereskedőkön és más cégeken keresztül meg tudják becsülni ez eladásokat. A szakértők szerint az analóg karórák az idősebbek körében maradtak népszerűek, a fiatalok inkább okosórát vesznek. 

Az okosórák piacán az elemzők szerint pedig vesztésre állnak a svájci óragyártók, az Apple Watch vonzóbb, elérhetőbb a boltokban, és több digitális lehetőséget kínál. Persze a célcsoport és árazás tekintetében azért kicsit döcög ez az összehasonlítás, de maradjunk annyiban, hogy sikerült valami előnyös statisztikai adatot felmutatni most, megnyugodhatnak a marketingesek.

Komolyabban érdekel az IT? Informatikai, infokommunikációs döntéshozóknak szóló híreinket és elemzéseinket itt találod.

Hirdetés
Hirdetés

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://pcworld.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.