Hirdetés

Bocsánatot kért a T-Mobile elnöke, változásokat ígér a támadás után

|

Az ügyfelek adatbiztonsága a cég első számú prioritása, ezért nemcsak a saját rendszerüket alakítják át, a partnereknek is nyújtanak extrákat.

Hirdetés

A T-Mobile néhány napja hivatalosan is elismerte, hogy behatoltak a cég adatbázisába, és onnan több tízmillió ügyfél személyes adataihoz fértek hozzá. Nevek, címek, születési dátumok, TAJ- és személyi számok, jogosítvány adatok, IMEI és IMSI számok tömkelege vált elérhetővé, az adatbázist pedig online is megpróbálták értékesíteni.

A támadást egy 21 éves hacker vállalta magára, aki szerint a cég védelme egész egyszerűen szörnyű.

Hirdetés

A cég ügyvezető igazgatója, Mike Sievert most egy nyílt levélben fordult az ügyfelekhez:

"Nem feleltünk meg a saját magunk által támasztott elvárásoknak, hogy megvédjük az ügyfeleinket. A tudat, hogy képtelenek voltunk megakadályozni ezt a szivárgást a legrosszabb dolog az egészben. A magenta csapat minden tagja nevében mondhatom, hogy őszintén sajnáljuk."

A vállalat egy külön oldalon tájékoztatja az ügyfeleket az esettel kapcsolatos összes fontos információról, ahol egyébként extra biztonsági szolgáltatásokat, McAfee ID Theft Portectiont, Scam Shieldet és Account Takeover Protectiont is kínálnak most ingyenesen, hogy biztonságban érezhessük magunkat.

A T-Mobile most kiberbiztonsági szakértők segítségével felülvizsgálja a rendszerét és megerősíti annak védelmét.

Komolyabban érdekel az IT? Informatikai, infokommunikációs döntéshozóknak szóló híreinket és elemzéseinket itt találod.

Hirdetés
Hirdetés

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://pcworld.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.