Bosszút áll a Spotify, ha reklámot akarsz blokkolni

|

A következő hónaptól letiltja azoknak a felhasználóknak a fiókját a Spotify, akik blokkolni próbálják a reklámokat.

Hirdetés

A Spotify nemrég frissítette a szolgáltatási feltételeit, a változtatások pedig azokat érintik, akik reklámblokkolókat használnak. A DigiDaynek a Spotify hivatalosan is megerősítette, hogy több eltérő módszerrel is figyelik a szolgáltatáson a fogyasztást, és így észreveszik, kivizsgálják az olyan eseteket, amikor a streamingtevékenységet mesterségesen manipulálják. 

Hirdetés

A gyakorlatban ez azt jelenti, hogy a Spotify március 1-től letiltja azokat a fiókokat, akiket a rendszer megjelöl, mert reklámblokkolót használnak. Az új szabályok nem érinti a prémium felhasználókat, hiszen a szolgáltatás eleve csak az ingyenes fiókok számára jeleníti meg a reklámokat. 

A statisztikák szerint az ingyenes Spotify-előfizetők 2 százaléka, vagyis több mint 2 millió ember blokkolja a reklámokat módosított appokkal és fiókokkal. A jövő hónapig még senkit sem tilt le a Spotify, de márciustól ideje lesz prémium csomagra váltania annak, aki nem bírja elviselni a reklámokat. 

Hirdetés
Hirdetés

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://pcworld.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.