Hirdetés

Deepfake technológiával szerepel egy orosz reklámkampányban Bruce Willis

|

A MegaFon telekommunikációs cég méltányos honoráriumot fizet a színésznek a részvételért.

Hirdetés

A deepfake segítségével egyre komolyabb és élethűbb utánzatokat lehet készíteni, ezt pedig teljes mértékben kihasználta az orosz MegaFon, amely a technológia segítségével szerepelteti Bruce Willist a legújabb reklámkampányában.

A videókban Willis fiatalabb énje jelenik meg, a színész pedig egész jó fizetést kapott, pedig el sem kellett hagynia az otthonát. A telekommunikációs cég legújabb kampányában a Die Hard John McClane-jeként szerepel, a beszámolók alapján pedig nagyjából 1-2 millió dollárt zsebelt be, mert megengedte, hogy a MegaFon felhasználhassa a karakterét.

Hirdetés

A MegaFon marketingkommunikációs igazgatója, Vasili Bolshakov egy interjúban elmondta, hogy a reklámokhoz több mint 34 000 képet és videót használtak Willisről, amely adatok alapján az algoritmusok sikeresen megalkották a videóban szereplő deepfake karaktert. Bolshakov hozzátette, hogy a koronavírus járvány miatt sokkal biztonságosabb volt így megoldani a forgatást, mint ha Willisnek Oroszországba kellett volna utaznia.

A MegaFon új kampánya 15 epizódból áll, az első részt az orosz zenész és rendező Ilya Naishuller készítette.

Komolyabban érdekel az IT? Informatikai, infokommunikációs döntéshozóknak szóló híreinket és elemzéseinket itt találod.

Hirdetés
Hirdetés

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://pcworld.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.