Hirdetés

Eladta a fogyasztói divízióját a Sennheiser

|

Mindössze néhány hónap alatt talált vásárlót az audiotermékeket forgalmazó vállalat.

Hirdetés

A Sennheiser idén február végén adott ki egy sajtóközleményt, amelyben kijelentette, hogy a vállalat szervezeti átalakulásából adódóan megválna a fogyasztói üzletágától. A cég a Consumer Electronic divízió eladását követően a professzionális és az üzleti szektorokra fókuszálna a jövőben. A megfelelő vásárlóra nem kellett sokáig várni, ugyanis a Sennheiser bejelentette, hogy a svájci Sonova felvásárolta a felkínált részleget.

Hirdetés

A Sonova a hallássérülteket segítő megoldások piacán az egyik legmeghatározóbb vállalat, többek között hallókészülékek, implantátumok és wireless technológia fejlesztésével és forgalmazásával foglalkozik. A sajátmárkás termékek mellett a Phonak, Unitron és Advanced Bionic márkák is a Sonova tulajdonában állnak. A svájci cég továbbra is a Sennheiser márkanévvel fogja árusítani a termékeket.

A Sennheiser a továbbiakban az erőforrásokat a Pro Audio, Business Communications és Neumann divíziók fejlesztésére fordítja, viszont továbbra is szoros együttműködésben áll majd a Sonos munkatársaival.

Komolyabban érdekel az IT? Informatikai, infokommunikációs döntéshozóknak szóló híreinket és elemzéseinket itt találod.

Hirdetés
Hirdetés

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://pcworld.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.