Eláraszthatják a rövid történetek a YouTube-ot

|

Minden olyan tartalomgyártó számára elérhetővé válik a YouTube Stories, akinek több mint 10 000 feliratkozója van. Jönnek a rövid videók a YouTube-ra.

Hirdetés

Miután a Snapchaten és az Instagramon bevált a rövid, lejáró történetek ötlete, tavaly a YouTube is bemutatott egy hasonlót, Reel néven. Ha valaki esetleg nem hallott róla, az nem véletlen: csak nagyon kevés, nagyon népszerű csatorna használhatta. A YouTube most azonban bővíti a funkciót, és át is nevezi. Itt a YouTube Stories. 

Hirdetés

A The Verge értesülései szerint a YouTube minden olyan csatorna számára használhatóvá teszi a történeteket, amely legalább 10 000 feliratkozóval rendelkezik. 

Miért más a YouTube Stories? A koncepció ugyanaz, mint amit már megszoktunk, de ezúttal nem 24 órán át látható a tartalom, hanem 7 napon keresztül. Ezeket ráadásul azok is megnézhetik, akik nem iratkoztak fel egy konkrét csatornára. 

Hirdetés

A YouTube-történetek megjelennek majd a jobb oldalsó panelen, a következő videók listájában is. Vagyis van rá esély, hogy a felhasználókat rövid videókkal bombázzák a jövőben. 

A YouTube Reel indulása óta az effajta történetek fogadtatása meglehetősen vegyes. Egyesek információ megosztására vagy előzetesek közzétételére használták, de vannak tartalomgyártók, akik nem hisznek ebben az újításban. 

Hirdetés

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://pcworld.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.