Hirdetés

Hamarosan betelik az idei Evolution konferencia

|

Olyan gyorsan keltek el a jegyek, hogy két héttel a rendezvény előtt már csak 200 szabad hely van és a kedvezményes jegyeket is már csak február 20-ig lehet megvásárolni.

Hirdetés

A hatodik alkalommal megrendezett esemény idei mottója a "Minden út a fogyasztáshoz vezet", amelynek célja, hogy az bemutassa, hogy az elmúlt években megjósolt kommunikációs és kereskedelmi iparágat érintő üzleti átalakulások már nincsenek is olyan messze. Sőt már itt vannak a küszöbön.

Hirdetés

Február 28-án és március 1-én rendezik meg az idei Evolution konferenciát, amely az üzlet és az e-kereskedelem fontos hazai eseménye. A mostani, hatodik alkalmat minden eddiginél nagyobb érdeklődés övezi, ugyanis már csak mindössze kétszáz szabad hely maradt rá az összesen körülbelül 1400-ra tippelt résztvevős teltházból. A kedvezményes jegyek is már csak február 20-ig érhetők el az érdeklődők számára.

Hogyan adjunk el a weben keresztül?

Az edukációs workshopnak is nevezett esemény idei mottója a "Minden út a fogyasztáshoz vezet", a szervezők ugyanis azt a cél tűzték ki maguk elé, hogy bemutassák, a közösségi média, az influencermarketing, az e-kereskedelem, a digitális hirdetési eszközök, az új média, az érzelem- és adatmarketing, a HR, a fintech és az online videók területén az elmúlt években megjósolt üzleti átalakulások már nincsenek is olyan messze. Sőt, már itt kopogtatnak az ajtónkon és minden ajtó mögött egy-egy fogyasztó található.

Hirdetés

"Annyi szó volt már a mindent felforgató üzleti átalakulásokról, annyit fantáziáltunk róluk és kételkedtünk bennük. Sokszor gondoljuk, hogy jaj, de előreszaladtunk, vagy hogy az még a jövő. Aztán mégis beigazolódik, hogy az átalakuláshoz szükséges majd minden alkotóelem valahol, valamilyen formában már létezik, itt van már köztünk, a piacon már használatban van." - mondta Csermely Ákos, az Evolution konferencia főszervezője.

Az első napon szó lesz a közösségi média ezerarcúságáról, a 'Minden út a fogyasztáshoz vezet' címen a performance kampányokról, az e-kereskedelem új dinamikájáról, a média átalakulásáról és a különböző piacokon feltűnő fintechről. Már a hagyományokhoz híven az első nap igazi nagy durranás a 2017-es reklámtorta bemutatása lesz, ugyanis Magyar Reklám Szövetség és társszervezeti a konferencia keretében mutatják be a 2017-es reklámtortát. A konferencia második napján az érzelemmarketing téma keretében a vágyak megismeréséről lesz szó, a performance esetében az adatmarketinggel és a programatic-kal folytatódik a program. Terítéken lesz az online videók témája, mint a szélessávú szórakoztatás fő eszközei, folytatódnak az e-kereskedelem előadások az ötletadó újdonságokkal, valamint a HR területén belül arról lesz szó, hogy miként tudjuk harmonikussá tenni a hírnév, márka, kríziskommunikáció és employer branding négyest.

Szakértők és influencerek

Az idei rendezvényen (melynek részletes programja is elérhető) előad többek között Mérő László, Sas István, Pál Ferenc és Litkay Gergely. De elmondja véleményét Pásztor Anna, Ambrus Attila és a Z-generáció influencere, Viszkok Fruzsina is.

"Kis túlzással ma már azt mondhatnánk, hogy nem minden út Rómába, hanem minden út a fogyasztáshoz vezet. Az üzleti világ egyes területein, általam csak vágykeltőknek nevezett lehetőségek, eszközök mára már olyan sebességre kapcsolatok, hogy gyakorlatilag egy szempillantás alatt el tudjuk velük érni a célcsoportunkat, vagy annyira felgyorsítják a folyamatokat, hogy alig bírjuk velük tartani a tempót. Észre kell venni, hogy amire azt mondtuk pár évvel vagy csupán egy évvel ezelőtt, hogy hol van az még, az már itt áll a küszöbön…és ha nem élünk vele, lemaradunk." - összegezte Csermely Ákos.

Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://pcworld.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.