Advertisement

Ideje az Androidra és az iOS-re gondolnia az autógyártóknak

|

Elemzők szerint az autóvásárlókat egyre jobban érdekli az Android Auto- és az Apple CarPlay-támogatás.

A Strategy Analytics legutóbbi tanulmánya megállapította, hogy az autóvezetők egyre nagyobb mértékben igénylik az autójukban az okostelefonnal való kapcsolatot (illetve függnek is ettől). A felhasználók az olyan tükrözésre alkalmas szolgáltatásokat részesítik előnyben, mint az Android Auto vagy az Apple CarPlay. Mindennek az oka a könnyű használhatóság és a funkciók sokasága. A legtöbben navigációra és médiafogyasztásra használják ezeket a rendszereket. 

Hirdetés

A felmérések szerint az autóvásárlók sokkal jobban értékelik ezeket a rendszereket, mint bármilyen más szórakoztató- vagy infotainment-megoldást. A jövőbeli modell kiválasztásakor egyre fontosabb, hogy az új autó tudja-e ezeket a funkciókat. 

Hogyan érinti ez az autógyártókat? Amelyek beépítik ezeket a rendszereket, értelemszerűen nagyobb figyelmet kapnak majd az érdeklődő felhasználóktól. A tanulmány szerint ez a kategória komoly növekedési lehetőségekkel bír. 

Fontos kérdés továbbá a használhatóság, mert bár tükrözésre alkalmas rendszereket korábban is kínáltak már, némelyik felhasználói élménye nem volt túl jó - mindez pedig az autós eladásokat is érintheti, hiszen az emberek a jobb integrációt keresik majd: vagyis az Android Autót és az Apple CarPlayt. 

Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra » Advertisement

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://pcworld.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.