Hirdetés

Jövőre jön a Facebook okosszemüvege Ray-Ban márkajelzéssel

|

Kijelző nem lesz a Facebook okosszemüvegében, és az sem biztos, hogy a mérnökök egy kiterjesztett valóságra építő rendszert raknak össze.

Hirdetés

A Facebook bejelentette, hogy jövője kiadja az első olyan okosszemüvegét, amit a fogyasztóknak szán. Ez Ray-Ban márkajelzéssel érkezik, árulta el Mark Zuckerberg a virtuális Facebook Connect konferencián.

A pontos funkciókat még nem ismerni, de azt már megerősítette a vállalat, hogy nem a kiterjesztett valóságra építik a terméket, és kijelzője sem lesz. A tippek szerint így a Snap Spectacles vagy az Amazon Echo Frames mintájára készülhet, a Facebook ugyanakkor azt mondta, hogy ez egy nagy lépés lesz a kiterjesztett valóság felé. 

Hirdetés

A Project Aria nevű kísérleti prototípus már sokkal inkább egy teljes értékű AR-szemüveg, alapvetően ennek a fejlesztéséhez vezet el a jövőre érkező okosszemüveg. Az Aria AR-szemüveget már ebben a hónapban elkezdik tesztelni, de egyelőre semmi további konkrétum nincs ezzel kapcsolatban. 

A jövőre érkező Ray-Ban márkájú okosszemüveget mindenesetre az EssilorLuxottica segít megtervezni, még nem tudni, mennyibe kerül majd. 

Komolyabban érdekel az IT? Informatikai, infokommunikációs döntéshozóknak szóló híreinket és elemzéseinket itt találod.

Hirdetés
Hirdetés

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://pcworld.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.