Hirdetés

Kiderült, melyik streaming szolgáltatást használják legtöbben Magyarországon

|

A felnőtt internetezők nagyjából 20 százaléka fizetett elő valamely szolgáltatásra.

Hirdetés

Bár a Hulu, az HBO Max, a Peacock és a Disney+ még nem érhető el Magyarországról, van cserébe Netflix, HBO GO, Amazon Prime Video, és Apple TV+, melyeken egyre több a valamilyen formában magyar nyelvű tartalom (bár az Apple-nél nagy a lemaradás ezen a téren). Így már a hazai felhasználók jó részének csábítóak, a GKI Digital májusi kutatása alapján nagyjából 1,3 millióan legalább az egyikre előfizettek.

Szintén ebből a kutatásból tudjuk, hogy a legnépszerűbb Magyarországon a Netflix, az online TV szolgáltatások versenyében pedig az RTL Most áll vezető helyen. 

Hirdetés

A Netflixet a megkérdezettek 81 százaléka ismeri és 59 százalékuk használja, az HBO GO neve 70%-uk számára mond valamit, és 37 százalék elő is fizetett rá. Az Amazon Prime Video jelentős lemaradást mutat, mindössze 4% használja, és 20% hallott már róla.

Az elmúlt másfél év során, amikor jelentősen nőtt a streaming szolgáltatások népszerűsége itthon is, a legtöbben a Netflixre, a TV2 Play-re és az RTL Most+-ra fizettek elő, de az internetezők 48%-a tévét is néz, közülük 76% napi szinten.

YouTube-ot 51% használ, de a podcastok mindössze az internetezők 9%-át érdeklik, főleg a fiatalabb, 18-39 éves korosztály tagjait.

Komolyabban érdekel az IT? Informatikai, infokommunikációs döntéshozóknak szóló híreinket és elemzéseinket itt találod.

Hirdetés
Hirdetés

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://pcworld.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.