Hirdetés

Kilépett a netről az eMAG, itt az első budapesti bolt

|

Eddig csak webáruházként működött az eMAG, de most már fizikai valóságban is van boltjuk, a budapesti üzletet ráadásul több is követi majd.

Hirdetés

Budapesten, az Erzsébet körúton nyílt meg az eMAG első "valóságos" boltja, miután a webáruházáról ismert kereskedelmi cég ebben a formában bővíti a szolgáltatásait. Az internetes tapasztalatok alapján valószínűleg az üzletben is főként számítástechnikai és szórakoztatóelektronikai eszközök, kiegészítők és háztartási kisgépek lesznek a legnépszerűbb termékcsoportok.

A 77,5 négyzetméteres bolt és a hozzá tartozó 57 négyzetméteres raktár egyben átvételi pontként is működik, a webáruházban leadott megrendeléseket akár aznap, vagy a következő munkanapon innen is el lehet vinni. Ilyesmire korábban nem volt mód, ezért az üzlet így is kiegészíti a webáruház működését. Emellett a személyzet rendelkezésre áll abban is, hogy segítséget nyújtson a megrendelésekkel kapcsolatos kérdésekben, a termékek kiválasztásában, beállítások elmagyarázásában.

Az eMAG 2013 óta működik Magyarországon, tavaly pedig bejelentette összeolvadását az Extreme Digitallal, így egyértelmű piacvezetővé váltak. Az Extreme Digital már korábban is online és fizikai boltok üzemeltetésével dolgozott, ezek sikere is hozzájárult ahhoz, hogy elinduljanak az eMAG üzletek. A cég célja, hogy Budapest fontosabb pontjain és a megyeszékhelyeken is megjelenjenek boltokkal, a következő kettő még idén nyílik Budapesten a Mammutban, valamint Pécsen.

Hirdetés

Az eMAG már az első évben kétszámjegyű százalékos bevételnövekedést remél a hibrid formára váltástól, majd hosszabb távon 30 százalék környéki növekedést várnak az offline pillértől, emellett persze a fő csapásvonal továbbra is az e-kereskedelem marad.

Az új bolt bejelentésekor az eMAG ügyvezető igazgatója, Várkonyi Balázs elmondta, hogy természetesen őket is komolyan érintette az elmúlt hónapokban lezajlott járványhelyzet és a kijárási korlátozások időszaka, ez egyrészt az Extreme Digital fúzió lépéseit is lasstotta, de ma már egységes mutatók és üzleti kimutatások alapján dolgozik a két cég, közös a beszerzési stratégia és a logisztika is. A karanténidőszak alatt kisebb fennakadásokkal, de folyamatosan tudtak működni, és azóta rutinná váltak az újonnan bevezetett biztonsági és elővigyázatossági lépések a fertőtlenítéstől a védőfelszerelések alkalmazásáig.

Ügyfélszolgálati változás!
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://pcworld.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.