Hirdetés

Kiszállt a Facebook VR reklámok tesztelésének projektjéből az egyik fejlesztőcsapat

|

A Resolution Games rengeteg negatív kritikát kapott, így a játékosok visszajelzéseinek hatására inkább visszalépett a tesztelésektől a stúdió.

Hirdetés

A Facebook nemrégiben jelentette be, hogy az Oculus fejlesztőcsapatával együttműködve reklámokat fog beépíteni VR játékokba és alkalmazásokba a következő hetekben. Az Oculus Quest 2 felhasználói így a Facebook-profilon megadott adatok alapján kapnának személyre szabott hirdetéseket.

A bejelentést nem fogadta kitörő öröm a felhasználók részéről, többen azokat a fejlesztőcsapatokat is támadták, amelyek hozzájárultak ehhez a teszteléshez oly módon, hogy engedélyezik a játékaikban a reklámokat.

Hirdetés

A Resolution Games is egyike ezeknek a stúdióknak, eredetileg a Blaston című játékban is megjelentek a Facebook reklámai. A stúdió viszont a fogyasztói visszajelzések hatására úgy döntött, hogy kiszáll a projektből, és inkább egy másik, ingyenes játékában fogja tesztelni a funkciót.

Így tehát a Blastonban nem lesznek reklámok, viszont a továbbiakban a Bait!-ben megjelenhetnek, ha a Resolution a továbbiakban sikeresen együtt tud dolgozni a Facebook és az Oculus fejlesztőivel.

A Facebook egyelőre nem jelentette be, hogy melyik Oculus-játékokban fogja bevezetni a beépített reklámokat.

Komolyabban érdekel az IT? Informatikai, infokommunikációs döntéshozóknak szóló híreinket és elemzéseinket itt találod.

Hirdetés
Hirdetés

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://pcworld.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.