Közelít a PC-k utáni világ?

|

Az Apple legújabb iPad Pro-reklámja arra céloz, hogy lassan elfelejtjük, hogy mi az a PC.

Bár a Microsoft és Satya Nadella szerint az iPad egyszerűen nem számítógép, az Apple ezzel vitatkozna. Vagy mégsem? Az almás cég szerint az iPad Pro és az iOS 11 miatt sokkal közelebb van a PC-k utáni világ, mint gondolnánk. 

Hirdetés

Az Apple legújabb iPad Pro-reklámja éppen erre a témára koncentrál. Az Apple 60 másodpercben igyekszik elmondani ezt. 

Scout, a fiatal lány biciklire pattan, az iPad Pro táblagépét pedig egy táskában viszi. A hosszú napon végig elkíséri őt a tablet, mindegy, hogy házit csinál vagy az Apple Pencillel rajzol. A lényeg azonban az utolsó jelenetben van. 

Otthon a kertben fekszik Scout, iPadezve, amikor a szomszéd megkérdezi tőle, hogy mit csinál a számítógépén. A lány visszakérdez: mi az a számítógép? 

2016-ban az Apple marketingoldalról mindent elkövetett, hogy meggyőzze a fogyasztókat: amikor már azt hittük, hogy tudjuk mi az a számítógép, akkor az iPad Pro megérkezett. Egy évvel később azonban úgy tűnik, a gyerekek már nem is tudják, hogy mi az a számítógép...? 

Hirdetés

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!