Hirdetés

Már chatelhetsz is a reklámokkal

|

Az AdLingo a Google inkubátorának hála született, a chatbotjai pedig beszélgetéssé alakítják a reklámokat.

Hirdetés

A Facebook idén indította el a Messengeren a chatbotokat, annak reményében, hogy egyszer majd virtuális eladókká válnak. Ez az elképzelés most egy lépéssel közelebb került a valósághoz, de most nem a Facebooknak hála. 

Az AdLingo egy olyan startup, ami a Google Area 120 inkubátorának hála született meg. Ez a cég most elkezdte összekapcsolni a harmadik féltől származó chatbotokat az érdekelt cégek marketingosztályaival, aminek az eredménye az, hogy a felhasználók kérdéseket tehetnek fel a botoknak az őket érdeklő termékekről. 

Hirdetés

Az AdLingo első ügyfelei között ott van az Allstar Kia és a Tophatter, az első visszajelzések a fogyasztók részéről állítólag pozitívak. 

Természetesen időbe telik majd, mire a chatbotok olyan szintre fejlődnek, mint azt elvárnánk. Az viszont jó hír (?), hogy a digitális marketing is a Google Assistant vagy az Alexa irányába fejlődik. 

Ügyfélszolgálati változás!
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://pcworld.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.