Hirdetés

Még több reklám lesz a YouTube-on, de a tartalomgyártók nem járnak jobban

|

A YouTube ezentúl még több videó előtt jelenít meg reklámokat, de rajta kívül ezzel nem nyer igazán senki.

Hirdetés

A YouTube-on egyre több a kihagyhatatlan dupla reklám, ami eléggé dühíti a felhasználókat. Ráadásul gyakran a gyerekek számára sem azt kínálja a platform, amit látniuk kellene. 

A YouTube frissítette a szolgáltatási feltételeit, és ennek kapcsán bejelentette, hogy mostantól reklámokat jelenít meg azok videói előtt, akik még nem tagjai a Partner Programjának. Az extra bevételekből a tartalomgyártók pedig egy fillért sem kapnak. 

Hirdetés

A hivatalos megfogalmazás szerint a YouTube-nak joga van pénzt csinálni a platform összes tartalmából, a reklámok pedig megjelenhetnek olyan csatornákon is, amelyek nem vesznek részt a YouTube Partner Programban. 

Ez utóbbi lehetővé teszi a sok követővel (több mint 1000 fő) rendelkező tartalomgyártóknak, hogy a videók előtt megjelenő reklámok bevételeinek egy részét megkapják. Ez főleg azok számára ideális, akik a YouTube-tartalomgyártásból élnek. 

Azon viszont sokan felháborodtak most, hogy a reklámbevételekből nem ad a kisebb követői táborral rendelkező tartalomgyártóknak a YouTube, miközben alapvetően nekik köszönheti, hogy egyáltalán reklámozhat a felületén. 

Hirdetés
Ügyfélszolgálati változás!
Hirdetés

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://pcworld.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.