Hirdetés

Meglepő partnert választott a Facebook az új AR-szemüvegeihez

|

Már 2023-ban megérkezhet a Facebook AR-szemüvege, amelynek a fejlesztését a Ray-Ban segíti.

Hirdetés

A Facebook évek óta dolgozik a saját AR-szemüvegén, a CNBC pedig úgy tudja, hogy az Orion kódnév alatt futó készülék nem a mobilt akarja majd kiegészíteni, hanem teljes egészében leváltaná azt. 

Hirdetés

A Facebook kiterjesztett valóságra építő szemüvege képes lesz a hívások kezelésére okostelefon nélkül, és egy kis kijelzőn mutatja majd a szükséges információkat. Kamera is lesz benne, amellyel élőben streamelhetőek a történések. 

Hirdetés

A jelentések szerint a Facebook partnere a fejlesztésben a Luxottica, amelyhez a Ray-Ban is tartozik. A megjelenésre legkorábban 2023-ban számíthatunk, de 2025-re is csúszhat. A Ray-Ban állítólag közvetlenül kapcsolódik majd be a fejlesztésekbe, de ennek eredménye nem az Orionon, hanem a Stella kódnevű szemüvegen látszik majd. 

Ez már az Orion előtt debütálhat, és még inkább a Snap Spectaclesre hasonlíthat, a velünk zajló történések megosztására koncentrálva. 

Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://pcworld.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.