Hirdetés

Órákra leálltak az Apple szolgáltatásai és belsős rendszerei

|

A kényszerszünet miatt ismét papírról dolgoztak az Apple-boltok alkalmazottai.

Hirdetés

Az Apple még januárban dicsekedett el vele, hogy már több mint 1,8 milliárd aktív eszköze van forgalomban, ami azt jelenti, hogy rengeteg embert érinthetett a cég online szolgáltatásainak tegnapi leállása.

Amerikai beszámolók szerint este fél hat körül kezdődtek a problémák, és csak valamivel nyolc óra előtt, tehát több mint két órával később sikerült úrrá lenni a helyzeten.

Hirdetés

A leállást az Apple hivatalos oldala is megerősítette, a kényszerszünet közel 30 szolgáltatásra volt hatással, köztük olyanokkal, mint az App Store, az icloud.com, az Apple Music, az Apple TV+, az Apple Arcade, az Apple Mail, a Lokátor vagy a Podcastek. De nem csak a felhasználói oldalon tapasztaltak problémákat, ezzel párhuzamosan ugyanis a cég egyes belsős rendszerei is letérdeltek

Az alábbi Twitter-poszt tanúsága szerint az Apple üzleteiben is kénytelenek voltak visszatérni a papírmunkához, miután az iPadeken futó programok használhatatlanná váltak.

Cikkünk írásáig nem kommentálták a történteket a cupertinóiak, így nem lehet tudni, hogy pontosan mi okozta a zavart, de a leállás széleskörűségéből ítélve valamilyen nagyobb gond adódhatott a szolgáltatásokat kiszolgáló szerverekkel. Legutóbb februárban történt egy hasonló letérdelés, ám annak hatásai csak egyes felhasználóknál jelentkeztek, jóval kevesebb szolgáltatásban.

Komolyabban érdekel az IT? Informatikai, infokommunikációs döntéshozóknak szóló híreinket és elemzéseinket itt találod.

Hirdetés

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://pcworld.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.