Hirdetés

Rákapcsolt a Samsung Galaxy S8

|

Egyre emelkedik a készülék piaci részesedése, egyes európai országokban különösen népszerű a Samsung zászlóshajója.

Hirdetés

A Samsung Galaxy S8 és a Galaxy S8+ a legradikálisabb dizájnváltást jelentették a Samsung Galaxy S szériájának történetében, és ezzel egyszerre trendet indítottak el a piacon. 

Hirdetés

A formabontó dizájn és kijelző, a piacelső kamera és az apróbb egyéb fejlesztések ellenére persze sokan voltak, akiknek a megjelenéskori vételár magas volt. Állítólag az első hónapokban jobban vitték tavaly a Galaxy S7 és S7 edge modelleket. 

A Galaxy Note 8 bemutatása után azonban azok is döntöttek, akik eddig kivártak: a Galaxy S8 és S8+ eladásai szép ütemben emelkednek, és a legfontosabb területeken immáron jelentős piaci részesedést értek el. 

Svájcban, a skandináv országokban és Ausztráliában különösen népszerűek a Samsung zászlóshajói, Amerikában és Nagy-Britanniában pedig fej-fej mellett állnak a Galaxy S7-es szériával. 

Figyelembe véve, hogy a készülék azóta sem számít olcsónak, az eredmény nagyon jónak mondható, a Samsung pedig valószínűleg eléri a kitűzött eladási célokat. 

Érdekesség, hogy hazánkban az AppBrain adatai alapján a legnépszerűbb okostelefon a 2016-os Samsung Galaxy J3. 

Komolyabban érdekel az IT? Informatikai, infokommunikációs döntéshozóknak szóló híreinket és elemzéseinket itt találod.

Hirdetés
Hirdetés

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://pcworld.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.