Hirdetés

Segít rúzsokat próbálni a YouTube AR-funkciója

|

Hirdetésekre nyomva segít rúzsokat felpróbálni a YouTube AR Beauty módja.

Hirdetés

Az idei évben indult el a YouTube AR Beauty módjának limitált alfája, most pedig szélesebb körben is elérhetővé teszi a funkciót a videomegosztó. Innentől kezdve bárki felpróbálhat digitálisan egy-egy rúzst az olyan márkáktól, mint a MAC vagy a NARS, ha rányom a Masthead vagy a TrueView Discovery jellegű reklámokra az androidos vagy iOS-es YouTube-on belül. 

Hirdetés

Az előbbi reklámok az automatikusan lejátszódó videók, amelyek a mobilapp első indításakor töltődnek be. A szokásos, ajánlott videók előtt láthatóak. Az utóbbi típus pedig a keresési találatok tetején jelenik meg. Mindkét típus sárga AD címkét mutat, hogy megkülönböztesse magát a többi videótól. 

Hirdetés

Az eszköz két részre osztja a YouTube felületét, felül a videó lesz látható, alul az előlapi kamera és az AR-szűrők, amelyek a rúzsok felpróbálását segítik. Az eltérő árnyalatok között is lehet válogatni, ha pedig valami megtetszik, az az appon belül is rendelhető. 

Mindebből jól látszik, hogy a divat és a szépségápolás nagyon fontos szerepet játszik a YouTube működésében. Hasonló funkciókkal kísérletezik ugyanakkor az Instagram is. 

Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://pcworld.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.