Hirdetés

Számos kormányközeli újságot meghackeltek, a Nemzeti Sport és a Mandiner is áldozat lett

|

Az Orbán-kormányt kritizáló, a propagandamédia működését bemutató videók fogadják a látogatókat.

Hirdetés

Hétfő reggelre számos, a kormányhoz köthető vagy direktben kormánypárti, részben a Közép-Európai Sajtó és Média Alapítvány (KESMA) alá tartozó weboldalt meghackeltek ismeretlenek (feltehetően, ahogy arra az oldalak alján lévő szöveg is utalt, az Anonymous hackercsoport), így azokon a megszokott tartalom helyett az

"Ez a weboldal a kormányzati propagandamédia része! Elhoztuk az igazságot nektek! Propaganda helyett független sajtót!"

szöveg volt olvasható, valamint kormánykritikus tartalmak jelentek meg.

Hirdetés

Számos megyei lap, illetve a Nemzeti Sport, a Metropol, a Figyelő, a Szabad Föld, a 888.hu és a Mandiner is érintett volt, ezek jelenleg egyáltalán nem érhetőek el. Az oldalakon továbbá látható volt, hogy Márki-Zay Péter polgármesteri ígéretei közül mennyit váltott be, és hogy a kormánypárti oldalak mennyi sajtópert, helyreigazítási pert vesztettek, összehasonlítva a független oldalak számaival. A teljes oldalról a Telex screenshotot tudott készíteni, ez látható alább.

Komolyabban érdekel az IT? Informatikai, infokommunikációs döntéshozóknak szóló híreinket és elemzéseinket itt találod.

Hirdetés

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://pcworld.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.