Hirdetés

Tavaly év végére elérte a 180 millió előfizetőt a Spotify

|

2021 utolsó negyedévében is növekedni tudott a legnépszerűbb zeneplatform.

Hirdetés

Ugyan sűrűsödik a zenestreaming-piac, a Spotify még mindig magabiztos előnnyel rendelkezik az Apple és YouTube Music-kal, illetve a többi kihívójával szemben. Bár az elmúlt években lelassult a növekedés és a riválisok is szépen növekedésnek indultak, azért a svéd székhelyű vállalatnak sem kell aggódnia, akik folyamatosan új együttműködésekkel és szolgáltatásokkal erősítenek.

Hirdetés

A napokban nyilvánosságra került a Spotify 2021 negyedik negyedéves jelentése, amiből számos érdekes információ kiderült az tavaly évükkel kapcsolatban. Megtudtuk például, hogy a szolgáltatás elérte a 180 millió fizető felhasználót. A reklámbevételeik is meredeken nőttek, 2020-hoz képest ez a mutató 40%-ot emelkedett, a tavalyi évben 2,69 milliárd eurót kerestek hirdetésekkel.

A jelentésből az is kiderült, hogy a felhasználóik körülbelül 40%-a európai, a második helyen pedig 29%-kal az észak-amerikai régió áll. A negyedéves értékelés publikálása során a cég vezérigazgatója, Daniel Ek a Joe Rogan-balhét is érintette. Ezzel kapcsolatban annyit mondott, még nem látni, milyen hatással volt mindez a platform megítélésére, nem tudják, hogy mekkora visszaesést eredményezett a podcast és annak negatív hatásai.

Komolyabban érdekel az IT? Informatikai, infokommunikációs döntéshozóknak szóló híreinket és elemzéseinket itt találod.

Hirdetés

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://pcworld.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.