Hirdetés

Teljes gőzzel dübörög a Honor

|

Idén eddig 150 százalékkal nőttek a márka eladásai, a Honor 10-ből pedig már több mint 3 millió talált gazdára.

Hirdetés

A Huawei még májusban indította útjára a Honor 10-es készülékét, ami a kedvező ár-érték arányt képviselő Honor márka aktuális zászlóshajója. A készülék elképesztően népszerű Európában és Ázsiában. 

Hirdetés

A Huawei elárulta, hogy a Honor 10-ből mindössze két hónap alatt több mint 3 millió darabot szállított le, mindennek köszönhetően pedig rohamtempóban növekszik a Honor márka. 

A Honor nemzetközi eladásai a kínai piacot leszámítva az idei első félévben 150 százalékkal emelkedtek (éves szinten). A Honor legerősebb piaca Európa volt. Nagy-Britanniában a Honor eladásai például egy év alatt 200 százalékkal emelkedtek, Spanyolországban megötszöröződtek. A Honor 10 bemutatója után a márka a második legnépszerűbb lett Oroszországban. 

Hirdetés

A márka persze Indiában is nagy siker, ott 300 százalékkal emelkedtek az eladásai. A Honor a következő öt éven belül szeretne a harmadik legnagyobb okostelefon-gyártóvá válni. Ha ez sikerül, akkor minden bizonnyal a Huawei lesz a világ legnagyobb szereplője, amely így már a Samsungot is megelőzné. 

Hirdetés

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://pcworld.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.