Hirdetés

Új „veszély” leselkedik a TikTok felhasználóira

|

A közösségi oldal a Facebook rendszeréhez hasonló vásárlási lehetőséggel bővítené az alkalmazást.

Hirdetés

A világ legnagyobb és legmeghatározóbb közösségi oldala, a Facebook tavaly májusban indította el a Shops funkciót, ami lehetőséget biztosít a kisebb vállalatok számára, hogy könnyebben elérhessék a potenciális vásárlókat. A TikTok fejlesztőit minden bizonnyal a Shops sikere is inspirálta, hogy hasonló elven elkészítsék a platform saját beépített vásárlási funkcióját. 

Hirdetés

A Bloomberg értesülései alapján a lehetőséget már több európai céggel együttműködve teszteli a közösségi oldal, a közeljövőben már globálisan is élesedhet a TikTok beépített üzleti funkciója. Az egyik partnervállalat a beszámolók szerint a Hype brit streetwear márka, amely profilján már látható a shop ikonja.

A TikTok korábban már próbálkozott az üzleti funkciókkal. A Teespring és Shopify oldalakkal együttműködve lehetőséget biztosított a cég, hogy a tartalomgyártók oldalán keresztül elérhetők legyenek azok merchandise termékei.

Az új beépített áruház funkcióval viszont sokkal több lehetőség adódna egyéni vállalkozók és kisebb vállalatok számára, illetve komoly versenytársként is szolgálhatna a Facebook Shops szolgáltatással szemben.

Komolyabban érdekel az IT? Informatikai, infokommunikációs döntéshozóknak szóló híreinket és elemzéseinket itt találod.

Próbáld ki az Xbox Game Passt 300+ játék csak
300 Ft 3 hónapra!
(x)

Hirdetés
Hirdetés

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://pcworld.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.