Hirdetés

Van, aki már le is állította a hirdetéseit az Elon Muskhoz kerülő Twitteren



|

A hirdetők részéről is nagy a bizonytalanság a milliárdos terveit illetően.

Hirdetés

A napokban véget ért az év eleje óta tartó csiki-csuki játék, és Elon Musk hivatalosan is felvásárolta a Twittert, nyélbe ütve a közösségi média történetének legdrágább, 44 dolláros akvizícióját. Az üzletember első dolga volt, hogy megszabadult a mikroblog eddigi vezetőitől, most pedig mindenki azt találgatja, hogy vajon miként alakítja majd át a platformot.

Musk ugyanis egyértelművé tette, hogy nem elégedett azzal, ahogy a Twitter a szólásszabadsághoz viszonyul, így biztosan nagy változások lesznek a moderáció terén, emiatt pedig sokan aggódnak, hogy az új tulajdonos irányítása alatt egyfajta radikális szócsővé alakul a szolgáltatás. Akárhogy is alakuljon, a General Motors most élesben demonstrálta, hogy a bizonytalanság nem tesz jót a hirdetői kedvnek.

Elsőként a CNBC írta meg, hogy a világ egyik legnagyobb autógyártója leállította a Twitteren futó hirdetési kampányait, amíg kialakítja a szolgáltatás új irányvonalával kapcsolatos álláspontját.

"Felvesszük a kapcsolatot a Twitterrel, hogy megértsük, milyen irányt vesz a platform az új tulajdonos alatt. Ahogy az egy médiaplatformban bekövetkező jelentős változás esetén szokásos, átmenetileg szüneteltettük a fizetett hirdetéseinket. A Twitteren folytatott ügyfélszolgálati interakciókat viszont fenntartjuk."

- szól a GM közleménye.

Hirdetés

A döntésben ugyanakkor az is komoly szerepet játszhat, hogy a General Motors óriási pénzt fektetett az elektromos autók gyártásába, így a Tesla miatt a saját tevékenységi körében is rivalizál a milliárdossal. Mindazonáltal Musk nem csak a járműipari vetélytársak elvesztésétől tart, mivel nemrég egy külön posztban igyekezett megnyugtatni a hirdetőket.

A világ leggazdagabb embere ebben lényegében azt írta, hogy a nem akar egy következmények nélküli poklot csinálni a Twitterből, ahol bárki bármit mondhat, s hogy a közösségi oldal egy befogadó hely lesz, ahol nézetek széles skálájáról folyhat majd az egészséges diskurzus. Ami pedig a hirdetőket illeti, nekik azt üzente, hogy a Twitter a világ "legtiszteletreméltóbb"  hirdetési platformjává szeretne válni.

Hogy a gyakorlatban ez miben ölt majd testet, azt jelenleg még lehetetlen megjósolni, de az biztos, hogy napjaink polarizált viszonyait tekintve Musknak valóságos aknamezőn kell majd navigálnia, ha arcvesztés nélkül szeretné megvalósítani az elképzeléseit.

 

Hirdetés

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://www.pcwplus.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.