Hirdetés

Ilyen ray tracing teljesítményt kínál a játékokban az AMD Radeon RX 6800 XT

|

Itt vannak az első hivatalos mérési eredmények, amelyek megmutatják, hogy a Radeon RX 6800 XT ray tracing terén mire képes a játékokban.

Hirdetés

Sokan várják már, hogy kiderüljön, mit tervez az AMD ray tracing terén. Azt már megerősítette a cég, hogy támogatja majd a technológiát minden játékban, amiben nincsenek szabadalmaztatott API-k és kiegészítők (például NVIDIA DirectX RTX vagy Vulkan RTX). Azt is elárulták, hogy az iparági szabványokat támogatják majd, vagyis a Microsoft DXR API-t és a Vulkan ray tracing API-t. 

Hirdetés

Mindkettő egyre népszerűbb, a Radeon RX 6000-es széria érkezésével pedig több fejlesztő foglalkozhat az NVIDIA házon belüli megoldása mellett ezekkel is. 

A VideoCardz ismét beszerzett egy hivatalosnak kinéző AMD-s prezentációdarabot, ami a Radeon RX 6800 XT ray tracing-teljesítményét mutatja öt DXR-kompatibilis játékban: Battlefield V, Call of Duty MW, CRYSIS Remastered, Metro Exodus és Shadow of the Tomb Raider. 

A teszteket 1440p-s felbontás, Ryzen 9 5900X CPU és 16 GB DDR4-3200-as RAM mellett, ultra beállításokon végezték. A ray tracinget támogató játékokban a hardveres gyorsításért RA számítási egységek felelnek, az RX 6800 XT-be ebből 72 jutott. 

Hirdetés
Ügyfélszolgálati változás!
Hirdetés

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://pcworld.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.